22/12/2010

Świąteczna lista życzeń - część II

Obiecana lista życzeń ubraniowo - bieliźniana. Na początek - kolejna sukienka Hybrid, bo wiem, jak bardzo podobają się Wam te superkobiece kreacje.
BARDZO podoba mi się ten kolor. A wiedzcie, że w przyszłym roku czeka nas feeria kolorów: neonowy róż, kanarkowy żółty, elektryczny błękit - takie kolory (oraz kwiatowe wzory) zdominowały kolekcje wiosenno -letnie. Ciekawe, czy szaro - buro - czarna polska ulica wreszcie się złamie i przekona do kolorów? Tę polską skłonność do ciemnych i stonowanych kolorów ("bo nie widać brudu", tak z nutą sarkazmu podsumowała to "praktyczne podejście do kolorów" pewna dowcipna koleżanka) zauważyło kilka znanych mi cudzoziemek. W USA i UK kobiety im starsze, tym częściej sięgają po kolory - owszem, często pastelowe ich odcienie, ale jednak - bo czerń czy szarość, zwłaszcza tuż przy twarzy, mogą postarzać. Uderza mnie zawsze kontrast w strojach gości weselnych tu i w Polsce, i nie mówię tu o pięknym angielskim zwyczaju zakładania kapeluszy - tu dominują pastele, tzw. kolory klejnotów (rubinowy, szmaragdowy - takie kolory mają często specjalnie na tę okazję szyte suknie druhen) i sukienki w kwiaty, w Pl - dużo czerni, sama kilka razy byłam na weselu w "małej czarnej"...*
I coś bardziej na czasie - od początku zimy kusi mnie, by sprawić sobie rękawiczki do łokci, takie jak te. Idealne do tak wciąż tu modnych peleryn.
Sonia by Sonia Rykiel - jeśli dzianina, to od "królowej dzianiny", jak się mówiło o Sonii Rykiel
Lubię paski i zygzaki - te ostatnie najlepiej marki, której cała fortuna i reputacja oparta jest na zygzakach, czyli Missoni. Od trzech lat każdej zimy noszę ich szalik (co znaczy, że jest, mimo wysokiej ceny, bardzo tani. Jeśli przeliczać wg tzw. Cost Per Wear, jest jedną z najtańszych rzeczy w mojej szafie, bo jedną z najczęściej noszonych), ale chciałabym kiedyś mieć np. długi kardigan.

I zachwycający płaszczyk, już z wiosennej kolekcji (i już wykupiony), Stelli McCartney. Jak widać, nie jestem gołosłowna - kwiaty!
Owoce i groszki z kolei zdominowały ostatnią kolekcję Miu Miu, która sprzedaje się tu jak mince pies przed Bożym Narodzeniem.
Naszyjnik
Bransoleta

Między mną a tą apaszką stoi tylko "drobne" 160 euro
I na koniec coś, co jeszcze bliższe ciału, niż koszula.


Komplet luksusowej bielizny Marlies Dekkers
Czy dostajecie ubrania lub bieliznę w prezencie?

* Polecam przezabawną parodię gazetowego"kącika porad", napisany przez koleżankę, którą natchnęła długa dyskusja  na ten właśnie temat na pewnym forum. Mój wkład to imię i nazwisko "ekspertki".

4 comments:

  1. Styl Missoni bardzo mi się podoba, w szegolnosci ich kolekcja do domu. Reczniki itp, ale szalika tez ci zazdroszcze!!,)

    ReplyDelete
  2. Chcę coś Missoni:) Cokolwiek. Lubię te zygzaki:)
    Zapoluję w styczniu:) Na przecenach.
    Nie dostaję ubrań ani bielizny - czasem dodatki, jak szalik. Ale jedno i drugie wolę kupowac sobie sama.

    ReplyDelete
  3. sukienka swietna, tylko ten kolor zmienilabym na dyskretniejszy. najwyrazniej naleze do milosnikow szaro-burych kolorow:-)
    ciesze sie, ze oprocz tej zapowiadanej feerii barw stary dobry minimalizm Calvina Kleina, Michaela Korsa czy Phoebe Philo w trendach 2011 trzyma sie dobrze.

    ReplyDelete
  4. O tak, ta sukienka to coś dla mnie, piękny krój. Oglądałam ostatnio cardigan Missoni, śliczny i czytałam wywiad z seniorką rodu (Ty pewnie też bo był w Style:)
    Aniu, Ty powinnaś pisać do magazynu o modzie. Nie byłyby to suche felietony o modzie, ale pewnie okraszone fajnymi dygresjami, czego chcieć więcej;)

    P.S. I przypomniałaś mi, że mam w szafie długie, zamszowe rękawiczki w kolorze chabrowym:)

    ReplyDelete

Kłaniam się!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails